بعد از مدتی سلام

چیزه جدیدی نیست غیر از این که دوره خودم می چرخم و الکی روزگار و خط خطی می کنم اصلا این وسط یه چیزی جور در نمی یاد ولی نمی دونم چی دلم خیلی گرفته ولی زیاد مهم نیست اصلا فکر کنم تا یه مدت حرفی برای گفتن ندارم آخه تو دنیای واقعی هم با دوستام هم حرفی جز چرت و پرت گفتن ندارم یه مشت اراجیف که از هر ۲ کلمم ۳ کلمم طوری بده که به همه بر می خوره راستی ستاره چش شده با اینکه در حاله علم آموزیم ولی انگار دیگه برام مهم نیست یعنی دیگه هیچی مهم نیست . از این دو رو بازی مردم دیگه خسته شدم خیلی دلم می خواد محیط اطافم و آدمهاشو نو با هم هماهنگ کنم ولی نمی شه حالا کار به جایی رسیده که یواش یواش منم دارم حسود می شم اینم علمه دومیه که همراهه علم اول دارم یاد می گیرم اینکه همه آدمها فقط ماله من باشند من اینطوری نبودم نمی دونم ستاره چش شده . ستاره و حسادت ستاره و بدجنسی ستاره و زیر آب زنی ستاره و بداخلاقی ستاره و قهر اوووووووووووووووووووووووه ستاره چش شده . ستاره دیگه داره خاموش می شه . ستاره با این اخلاقا بمیره بهتره . وایییییییی ستاره چش شده . تازه داره می شه مثله همه ولی این اصلا خوب نیست . با دست و پای گم شده   اصلا نمی دونم کیم اصلا نمی دونم کجام

 are bazam yeki bodo yeki nabod , oni ke bod to bodi va oni ke nabod man bodam ! . yeki dashto yeki nadasht , oni ke dasht to bodi va oni ke to ro nadasht man bodam ! . yeki khasto yeki nakhast , oni ke khast to bodi oni ke bi to bodan ro nakhast , man bodam ! . yeki avardo yeki nayavard , oni ke avard to bodi oni ke joz to be hich kas iman nayavard man bodam ! . yeki bordo yeki nabord , oni ke bord to bodi oni ke del be to bakht man bodam ! . yeki gofto yeki nagoft , oni ke goft to bodi oni ke doset daram ro be hich kas joz to nagoft man bodam ! . yeki mando yeki namand , oni ke mand to bodi oni ke bedone to nemitonest ke bemone man bodam ! . yeki rafto yeki naraft , oni ke raft to bodi va oni ke bekhatere to , to ghalbe hich kas naraft man...



 az dirooz biamooz , baraye emrooz zendegi kon va be farda OMIDvar bash



 che joori ye torko shenasaei konim : 1. age didi ye babaei kapshanesho karde to shalvaresh -shalvarresham ta dame dahanesh keshide bala bedoon .... 2. age didi ye babaei saat 8 shab 40 ta noon barbarei zire baghalashe bedoon .... 3.age didi taraf to coffee net ba yahoo helper chat mikone bedoon taraf ..... 4. age didi taraf too otooban tormoz dasti keshid bedoon taraf ... 5.age didi taraf RD sabz dare poshtesh neveshte GLX bedoon taraf ...6.age didi taraf sigaresho mindaze zire paye chapesh ba paye rastesh khamooSH mikone bedoon taraf ... 7. age didi kasi ta akhare in offo mikhone bedoon taraf ... 


ba arz salam khedmate azizan add listam. va bayad az oonhaee ke baram off gozoshtano mohebat be man daran o off mizaran tashakor o ghadrd dani konam .off hatoono mikhoonam o doosetoon daram



 ba arz salam khedmate azizan add listam. va bayad az oonhaee ke baram off gozoshtano mohebat be man daran o off mizaran tashakor o ghadrd dani konam .off hatoono mikhoonam o doosetoon daram


salam.man baraye baziah off mizaram be jaye tashakor fosh midano bado bira migan . khob agar nemikhaeen off bezaram begin ke nazaram.ba tashakor az azizani ke off gozoshtan.bye





 Gerye andakhtane mar2om ke kari nadare….!hagheshoono bokhor,beheshoon tohin kon,azadishoono begir,beheshoon zolm kon ta geryashoon darbiad….!Amma age ka30ro shado khoshHal koni ADAM


 be torke ye otooboose 2 tabaghe midan migan parkesh kon paeenesho chaman mikare balasho derakht


 be torke migan baba ajab mamlekate khar to khari darim.mige:are vaghean.man do bar raftam sarbazi kasi nafahmid

 az dirooz biamooz , baraye emrooz zendegi kon va be farda OMIDvar bash

 ba rashakor az azizi ke ino beram ferestad::::::::hazrate noh ra jav migire zir daryayi misaze


 rasti jokamo faramoosh kardam begam:::::::::torka narahat nashan::::::az ye torke miporsan ke esm 1 parandeh pestandar ra begoo:migeh mehman dar havapeyma :::::
dj_cuckold (9/23/2005 12:54:33 PM): ye bar agha gorgeh mireh dare khooneye shangoolo mangool ***dar mizaneh khanoom bozeh migeh kieh? agha gorgeh migeh manam , agha gorgeh. khanoom gorgeh migeh bia 2 kesi khooneh nist!!!!!!


dbe ye pirezane migan moshkelate piri chie?mige moshkelate piri 5 tast avalish faramooshie baghaiasham yadam nist


fargh ahmadi nejad ba reis jomhoor haye digar chieh??????????hamehye reis jomhoora ba aba mian ahmadi nejad ba vaba 


midoonid janati be ahmadi nejad chi gofteh????????*********migeh***ey ghashang tar az paria tanha 2 koocheh naria bachehaye mahal 2zdand ......****3end 2 all plz


 Az Khamenye Miporsan Ahmadi Nejado Az Koja Pida Kardi Mige Az To Lop Lop

I …..!!!
 Gerye andakhtane mar2om ke kari nadare….!hagheshoono bokhor,beheshoon tohin kon,azadishoono begir,beheshoon zolm kon ta geryashoon darbiad….!Amma age ka30ro shado khoshHal koni ADAMI …..!!!

حدوده ۲ ساعت نوشتم و چون امشب خیلی جگرم آتش گرفته بود حقیقت زندگیم را گفتم ولی وقتی دکمه سند را زدم همه پرید و واقعا گریه ام گرفته است شاید هم قسمت این بود که نگفته ها همچنام نگفته یماند . خیلی خسته نوشته بودم چرا ولی قسمت نشد کسی غیر از خودم بخواند و بداند .

کاریکلماتور

ــ پزشکی قانونی علت مرگش را « افتادن از چشم همه » تشخیص داد .
ــ سالها خون دل خورد ، به جرم خون آشامی دستگیر شد .
ــ وقتی عقلت به جایی نمی رسد ، باید تاکسی بگیری .
ــ فقط ستاره ها از چشمک زدنشان منظوری ندارند
ــ بعلت پرت شدن از مرحله ، زخمی شدم
ــ وقتی ماه را جو می گیرد ، خسوف می شود .
ــ تصمیم به تغییر سرنوشت ، از «حقوق»شماست بشرط آنکه وسط برج پیش خور نکرده باشید .
ــ بخاطر چشمهای عسلیش، شیرین ترین اشکها را داشت.
ــ تنها چیزی که هیچ وقت سیر نمی شود ، پیاز است !!!
 کمترین آمار طلاق متعلق به حلزون هاست ، چون نه مشکل خانه دارند نه ماشین !!!
ــ دیروز آبزیان طرفدار محیط زیست علیه ماهی دودی ها تظاهرات کردند .
ــ‌ وقتی روی سنگ قبرش آب می پاشم ، روحش تازه می شود .

فستیوال بین المللی کاریکاتور
موضوع:ترور
Fabiog Da Silva از Brazil




 شازده خانوم روحه وبلاگت شاد  اون بالایی ها محصوله وبلاگ شازده خانومه ها گفته باشم .می بییییییییییییینید من چه دختر خوبی هستم به گناهانم اعتراف می کنم .

اول اینکه من تازه امروز وبلاگمو باز کردم و این نقطه بازیها به جونه خودم کاره من نیست و من کاملا بیگناهم . اصلا قالب وبلاگو هم من دست نزدم . سوم اینکه یکی از بچه ها زحمت کشیده و پسووردو کش رفته و جهت خوبی و لطف بی اندازه به من برایم قالب وبلاگی تهیه دیده که خودم اصلا به دلیله سرعت پائین موفق به دیدار شکلهایش هنوز نشده ام تا شما چه دیده باشید .
چهارما ورود قهرمانانه نیلوفر را به جمع دانشجویان آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می کنیم . امضا  انجمن حمایت از دختران و گربه ها .هیییییییییییس صداشو در نیار یه انجمن زیر قابلمه ای .
پنجما وای یادم رفت نه آهان فکر می کنم حمید رضا زده تو تریپ دپرس مپرسو و هالی به هولی شده و حسه آپ کردن و آپ خوندن و بقیه مسائلو اصلا نداره . گفته باشم جونه مردم از دست رفت .البته این طوری نشون می ده هااااااااا گفته باشم  چون من که می دونم در پشت پرده چنان بگو و بخنده با مابقیه دوستان که نه تنها باعث خرسندی و خوشحالی ماست بلکه باعث خوسحالی و خرسندی و مرست ما نیز هست .

سری قبل که نوید از سربازی اومد اونقدر روحیم خراب بود که ائل گلی که رفتیم همه دادشون در اومد که کلهم اجمعین شدم زده حال واسه همه راستم می گفتن حتی حوصله شوخی شنیدن هم نداشتم . ولی این سری به خودم قول دادم که حاله هیچ کس و نگیرم . و همین کارم تا یه حدودی انجام دادم . آخه بابا به کسی چه که من افسردم دپرس مپرسم . بذار مردم زندگیشونو بکنن تو هم به خودت تلقین نکن تا حالت یکم بهتر شه بابا دنیا اونقدر ها هم که فکر می کنی بد نیست . البته ببخشید ها مجبورم این حرفها رو بزنم .در جهت بالا بردن روحیه روزی۵۰۰۰ میلیارد بار بگو این دنیا حوله محور من می چرخه اگه من حالم بد باشه دنیا از حرکت می ایسته بعدشم سعی کن واقعا حالت خوب باشه تا فکر کنی دنیا حوله محور تو می چرخه اگر هم واقعا حاله حوب حال داشتن و نداشتی چشماتو ببند و تا حالت خوب نشده باز نکن تا نبینی که دنیا با چه سرعتی داره  حوله خودش می چرخه .
اصلا یه قصه :
یکی بود یکی نبود زیره گنبد کبود غیر خدای مهربون یه ستاره  بود .
یواش یواش ستاره ها زیاد شدن دوروبرش یه ستاره بود که ستاره اونو خیلی دوستش داشت اما یه روز که ستاره چشماشو باز کرد اون ستاره رفته بود واسه همین ستاره قصه ما دلش شکست و خسته شد .از همه ستاره ها دوری می کرد و واسه خودش تو خلوتش غصه می خورد . دیگه هیچی و هیچ کس  اونو خوشحال نمی کرد و حوصله هیچ کسی رو هم که نداشت . تا اینکه یه روز یه شازده کوچولو اومد به دیدنش اول اونم محل نذاشت ولی شازده کوچولو ناامید نشد .
اونها یواش یواش کوچول کوچول با هم دوست شدن و با هم دیگه تو آسمون گردش می کردن .
ولی ستاره هیچ موقع شاد ی واقعی نداشت و همیشه تو دلش غمه بزرگی لونه کرده بود . واسه همین همیشه کم می آورد تو دوستیشون و زوده زود خسته می شد واسه همین شازده کوچولو که دید هیچ کاری نمی تونه بکنه از اونجا رفت تا لااقل بتونه به دیگران شادی رو هدیه بده .یه روز صبح که ستاره چشماشو باز کرد دید شازده کوچولو رفته خیلی بیشتر غصه خورد و روزها به دنباله شازده کوچولو گریه کرد و سفر کرد اما یه روز وقتی صدای شازده کوچولو رو شنید دوید تا صداش کنه ولی دید شازده کوچولو کناره یه بوته گله رز حیلی زیبا نشسته و داره براش قصه می گه . اون دو تا با هم خیلی خوشبخت و خوشحال به نظر می رسیدن .واسه همین ستاره دلش نیومد شازده کوچولو رو صدا کنه و خیلی آروم از اونجا دور شد ولی ستاره هرگز نفهمید که شازده کوچولو برای گل رز قصه ستاره کوچولو رو تعریف می کرد . ستاره رفت و نشست تو بغله ماه و اونقدر غصه خورد تا خوابش برد وقتی چشماشو باز کرد ستاره خودش اونجا بود ستاره خوشحالی واقعیشو بدست آورده بود . چند روز بعد باستان شناسا جسد یه ستار رو تو کویر پیدا کردن که لبخندی روی لب داشت . 
  قصه ما بسر رسید شازده کوچولو به خونش رسید .
نمی دونم قصه ام خوب بود یا نه ولی هر چی بود قصه بود دیگه .مگه نه ؟
می خواستم راجع به خودم و نیلوفر و اطاقامون آپ کنم ولی نشد شاید سری های بعد .