ابراهیم گلستان: البته که می‏خواهم تماشاگر کار مرا بفهمد اما اگر نفهمید، این دلیل نمی‏شود که کار فهمیدنی نیست. اگر نفهمید، من باید به فهمیدن کمک کنم، نه آن که کار را عوض کنم.

و این شرح حال فیلم من بود هیچ کس حتی داور ها هم موضوع فیلم مرا نفهمیدند و من متاسفم برای فیلمی که دو جایزه برد و پوچ بود مثله تمام غرور بی خود کارگردانش . دلم می خواست داوران را دار می زدیم درست وسط میدان بزرگ شهر ولی آیا تماشاچیان لیاقت دیدن چنین صحنه ای را دارند ؟؟؟؟به هیچ عنوان مخاطبی که به عنوان یک هنرمند وارد سالن می شود غیر از دید زدن دخترها و چرت و پرت گفتن مگر کاره دیگری هم در سالن نمایش دارد مسلما همین داورها و فیلمها هم از سرشان جاریست . خلایق هر چه لایق

تاسف خوردم وقتی دیدم دوستانی که مدتهاست آثاره مزخرفشان را دیده و تحمل کرده ام اینگونه برای نمایش فیلم من نیامدند و در کمال بی شرمی گفتند نه ندیدیم خجالت می کشم از اینکه بگویم شما هم فیلمسازید نمی خواهم بگویم در کارتی که برای نظرسنجی به مخاطبان ارائه دادم داورانی که به فیلمم جایزه ندادند چه نوشتند ولی تنها می گویم آنها خود نیز متاسف بودند از اینکه مجبور به رد فیلمم شده بودند فیلمم فیلم کاملی نبود ولی هرچه بود ارزش آن را داشت که به جای ......... و .......... جایزه می گرفت . جالب اینجاست یکی از داوران برام نوشته کاش می گذاشتند . همین یک کلمه و بعد امضایی با نامی بزرگ . همین و همین

این لجبازی و سرسختی توست که موجب میشود تا به رغم همه ی مشکلات و نابسامانیها ،اسب سرکش خود را به سوی هدف برانی ، اراده ی قوی  که باشد  بسیاری از دشواریها تسلیم خواهند شد  اینم از فال امروز من

نظرات 8 + ارسال نظر
خود خوده ستاره یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

اووووووووووووووووووووول یوووووووووووووووهو

جوجه تیغی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ

من همیشه متنهاتو که میخونم مات میمونم راستی خوب قانع میکنی.از زندگی لذت ببر از لحظات برای خود توشه تجربه ای بیندوز برای لذت بردن بیشتر از زندگی .برای زنده بودن واقعی .زنده بودن واقعی یعنی تقلا ی یک قورباغه کر برای بیرون جهیدن از گودال بر خلاف فریادهای بقیه برای اینکه او را قانع کنند تلاش کا ر بیهوده ای است.به خودت به کارت به اهداف و خالق خودت ایمان داشته باش تا لذت ببری .

فرهاد یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://paragraph.blogfa.com

سلام
البته پشتکار و تلاش از عوامل موفقیت هستند.. اما ...نه همیشه!

! یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام خانم ستاره

* * *

۱- یکی اینکه گفتم یه سری بزنم و عرض ادب
۲- دوم اینکه ... البته ببخشید ... چونکه من یا شما ... یا اوشان ... وقتی که در فستیوالی موفق و یا برنده نمی شویم باید کلیت را زیر سوال ببریم؟
۳- این یه نظر بود با توجه به وسوسه لینک نظرات
امیدوارم که حمل بر جسارت نباشد
۴- موفق و پیروز باشید
۵- این پنجمی باید قبل از اولی می بود یعنی همون سلام

یارپیـز یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ب.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام
من امروز نمی خواستم تو این وبلاگ نظر بدم چون زیاد نظر مینویسم .
ولی این نظر پائینی مجبورم کرد که بنویسم .

( ۲- دوم اینکه ... البته ببخشید ... چونکه من یا شما ... یا اوشان ... وقتی که در فستیوالی موفق و یا برنده نمی شویم باید کلیت را زیر سوال ببریم؟ )

دوستان عزیزم ستاره خانم خیلی آبروداری میکنه و هر چی درباره همایش فیلم مینویسه رعایت میکنه اسمی نبره .
من خودم سه روز همایش اونجا بودم و تمام فیلمارو دیدم و همه جریانات پشت پرده رو بررسی کردم .
دارم درباره کل جریان و درباره فیلمها مینویسم چند روزی سرم شلوغه ولی همش رو میزارم تو وبلاگم تا هنرمندان واقعی عرصه سینما رو بشناسین. ( البته با اسم )
این ستاره خانم خیلی رعایت ادب میکنه و اسم ها رو با ... مینویسه . خوب هرچی باشه دنیای بی رحمیه و ما هم ظرفیت انتقاد رو نداریم .
پس هر وقت درباره همایش !!!! نوشتم اینجا هم میزنم تا برین بخونین.
همگی شاد باشین .
ستاره ببخش که زیاد نظرات وبلاگتو خط خطی میکنم.

جوجه تیغی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام...فقط برا اینکه چیزی گفته باشم .

نوید چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ

لطفا برای ادای وظیفه انسانی متن زیر را توسط ایمیل یا کامنت برای هر کسی که می شناسید بفرستید.


ba salam.ba tavajoh be inke mardome iran hamishe dar mavaghe hassas farib mikhorand khaheshmandam az hamin hala va hamin daghighe ke taze kheily ham dir shode mardom ra az raftan be paye sandoghhaye ray bazdarid shoma mitavanid ba gharar dadane tasviri daemi dar site khod az hamin hala mardom ra baraye tahrime entekhabat amade konid faghat baz ham be shoma begooyam ke alaln ham kheili dir ast vali mahi ra har vaght az ab begiri taze ast benazar man ba tavajoh be savabeghe mardome iran behtar ast az alan entekhabate se sale digare risat jomhoori niz tahrim shavad!!!!!!!!!!!
ba payam dadan va tashvighe digar siteha va weblog ha az hamin hala entekhabate khobregan ra tahrim konim.dar zemn motmaen bashid agar zood najonbim mardom kare khodeshan ra khahand kard motmaen bashid in mardom ra agar roozi hezar bar ham bekoshand baz paye sandoghe ray miravand....bejonbid



www.phardis.blogsky.com

جوجه تیغی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ

راستی عشق را میشود در یک لحظه فراموش کرد ولی اگر عشق باشد لحظه بعد دوباره بر می گردد پس اول در شناخت عشق دقت کن هر احساس علاقه و کنجکاوی را نمیشود عشق نامید ولی مقدمه هر عشقی نیز همین است.میگم جوجه تیغی فقط یه عیب داره اونم تیغاشه و یک حسن دارد اینه که بدخواه نیست والا تا حالا هیچ کس از تیغهاش در امان نبود.ولی عشق را جدی بگیر چون هویت والاتری میدهد ولی اگر حساب شده عمل نشود شخصیت لگدمال شده بی ارزشی بر جای میگذارد با زخمی عمیق که اثرش بر روان تا ابد میماند.تا ابد دوستت خواهم داشت حتی اگر تو نخواهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد