یه ماچه گنده به اندازه آسمون

شاید غرور گاهی اوقات بهمون اجازه نمی ده که بخوایم از خوبیهای کسی به نحوی که طرف واقعا دلش می خواد و انتظار داره قدردانی کنیم خوب منم با اینکه یه ستارم ولی خوب زیاد اهله صحبت کردن نیستم صحبت کردن حوصلمو سر می بره دلم می خواد از طریق نوشته با دیگران ارتباط برقرار کنم ستاره کاغذی اگه ندیدید می تونید به من رجوع کنید.

دیگه نمی خواستم تو این وبلاگ چیزی بنویسم ولی امروز وقت آزاد زیاد داشتم و از اونجایی که مریضی به نام نوشتن در من موج می زنه مجبور شدم بازم بنویسم .

ولی اینبار رنگ نوشته هام با همه نوشته ها فرق می کنه اینبار می خوام از کسی که همیشه حمایتم کرده و وادارم کرده که به زورم که شده برم جلو .

داشتم پیشه خودم فکر می کردم اگه اون نبود من شاید هرگز حوصله انجام هیچ کاری رو نداشتم ولی حالا برای خوشحال کردن اون خودمو مجبور می کنم که کسالت و افسردگی و دپ و مپ بذارم کنار و کاری کنم که اون دوست داره .

و شاید من باید ازش ممنون باشم جدی می گم

و در اینجا توی این وبلاگ چون می دونم که به وبلاگم سر می زنه ازش تشکر می کنم و بابت همه اذیت هایی که ناخواسته بوده ازش عذر خواهی می کنم و یه تشکر جانانه همراهه یه ماچ گنده برا تمام زحمتهای که واقعا با جون و دل بدون هیچ چشمداشتی واسم میکشه .

نظرات 9 + ارسال نظر
مختار سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://kargadanefahim.blogsky.com/

سلام...
----------
نمیدونم چی بگم
راستش این پستت زیادی خصوصیه...پس هیچی
----------------------
ممنونم که بهم سر میزنی....
هرچند اگه تو نیای و فقط دم در یه حال و احوال . بپرسی و بری...
---------------------
در مورد پست آخر....
من هم با نظر خودم موافقم!!
(به این میگن تواضع!!)
--------------------
بنویس
ننوشتی هم ...ننویس اما قلمت رو نشکن....
بهش مدیون هستی...نه؟
کم آرومت کرده؟
وبلاگو میگم
چراغشو روشن نگه دار....
کرگدنه...

یارپیـز سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام
فقط یه دوست میتونه غم رو به شادی و درد رو به درمان تبدیل کنه .
ما مثل کسی هستیم که وسط اقیانوس قایقش رو از دست داده ، تو این لحظات، توکل به خدا و امید به یه دوست واقعی نجاتمون میده . اینطور نیست ؟
من که یه دوست واقعی که بتونم با تمام وجود بهش اعتماد کنم ندارم ، خوش به حال شما که دارین .
خدا خیرش بده و حفظش کنه .

تامی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ب.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
خوبی؟
میشه در مورد اون نظری که تو وبلاگ من دادی توضیح بدی؟؟
موفق باشی
خوشحالم که بازم میخوای ادامه بدی
بای

...///... چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشتن هر چی باشه بهتر از گفتن حرفه دل به نا محرمه
چون حداقلش اینجا بی نام می مونی...

هم و ها چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://gozargahh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خیلی خوبه آدم قدرت تشکر کردن از کسی رو داشته باشه
مخصوصا آدم هایی که ما بهشون مدیون هم باشیم
تونستی به ما هم سر بزن

مرتیکه ی جهنمی Mr. Hellish چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://mosix.blogsky.com

سلام... به وبلاگم سرزدی... ممنونم...
گفته بودی انرژی ریادی دارم.... شاید این طوره... شایدم بزرگترین فعالیت غیر موظفی من نوشتنه... و به خاطر همینه که انرژی میذارم روی این کار... به هر حال متشکرم

ژنرال محسن

! پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

درباره تعطیل کردن وبلاگ نویسی می خواستم یه چیزی بنویسم

نوشته مختار تو کامنتهای همین نوشته رو دیدم

حرف درستی هست
وبلاگ نویسی یه جورایی به ما آرامش می ده
حتی فراتر از اون
با آدمای بی نقاب آشنا می شیم
------------
البته شنیدم به خاطر همین بی نقاب بودن و ناشناخته بودن نگارنده خیلی ها
بیش از حد نقاب می زنن
----------------
ولی همه ما یه جورایی به وبلاگ مدیون هستیم
من که هیچ وقت وبلاگو ترک نمی کنم
شاید یه روز کمتر بنویسم
شاید یه روز مسیر نوشته هام عوض بشه
ولی وبلاگ یه مکان آرامش هست
دوستای چدید ... افکار مختلف
بدون اینکه نیاز باشه دیده بشیم
----------------------------------------

شب خوبی داشته باشین
در پناه حق
!

حجت چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام
حال شما
میشه برام میل بزنی-خیلی دوس دارم باهاتون همکاری کنم
مرسی-منتظرم

امیر از افغا نستان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام ازافغا نستان پورغوغا. نوشته هایت چون داروئ برای بیمار است موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد