کاریکلماتور

ــ پزشکی قانونی علت مرگش را « افتادن از چشم همه » تشخیص داد .
ــ سالها خون دل خورد ، به جرم خون آشامی دستگیر شد .
ــ وقتی عقلت به جایی نمی رسد ، باید تاکسی بگیری .
ــ فقط ستاره ها از چشمک زدنشان منظوری ندارند
ــ بعلت پرت شدن از مرحله ، زخمی شدم
ــ وقتی ماه را جو می گیرد ، خسوف می شود .
ــ تصمیم به تغییر سرنوشت ، از «حقوق»شماست بشرط آنکه وسط برج پیش خور نکرده باشید .
ــ بخاطر چشمهای عسلیش، شیرین ترین اشکها را داشت.
ــ تنها چیزی که هیچ وقت سیر نمی شود ، پیاز است !!!
 کمترین آمار طلاق متعلق به حلزون هاست ، چون نه مشکل خانه دارند نه ماشین !!!
ــ دیروز آبزیان طرفدار محیط زیست علیه ماهی دودی ها تظاهرات کردند .
ــ‌ وقتی روی سنگ قبرش آب می پاشم ، روحش تازه می شود .

فستیوال بین المللی کاریکاتور
موضوع:ترور
Fabiog Da Silva از Brazil




 شازده خانوم روحه وبلاگت شاد  اون بالایی ها محصوله وبلاگ شازده خانومه ها گفته باشم .می بییییییییییییینید من چه دختر خوبی هستم به گناهانم اعتراف می کنم .

اول اینکه من تازه امروز وبلاگمو باز کردم و این نقطه بازیها به جونه خودم کاره من نیست و من کاملا بیگناهم . اصلا قالب وبلاگو هم من دست نزدم . سوم اینکه یکی از بچه ها زحمت کشیده و پسووردو کش رفته و جهت خوبی و لطف بی اندازه به من برایم قالب وبلاگی تهیه دیده که خودم اصلا به دلیله سرعت پائین موفق به دیدار شکلهایش هنوز نشده ام تا شما چه دیده باشید .
چهارما ورود قهرمانانه نیلوفر را به جمع دانشجویان آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می کنیم . امضا  انجمن حمایت از دختران و گربه ها .هیییییییییییس صداشو در نیار یه انجمن زیر قابلمه ای .
پنجما وای یادم رفت نه آهان فکر می کنم حمید رضا زده تو تریپ دپرس مپرسو و هالی به هولی شده و حسه آپ کردن و آپ خوندن و بقیه مسائلو اصلا نداره . گفته باشم جونه مردم از دست رفت .البته این طوری نشون می ده هااااااااا گفته باشم  چون من که می دونم در پشت پرده چنان بگو و بخنده با مابقیه دوستان که نه تنها باعث خرسندی و خوشحالی ماست بلکه باعث خوسحالی و خرسندی و مرست ما نیز هست .

سری قبل که نوید از سربازی اومد اونقدر روحیم خراب بود که ائل گلی که رفتیم همه دادشون در اومد که کلهم اجمعین شدم زده حال واسه همه راستم می گفتن حتی حوصله شوخی شنیدن هم نداشتم . ولی این سری به خودم قول دادم که حاله هیچ کس و نگیرم . و همین کارم تا یه حدودی انجام دادم . آخه بابا به کسی چه که من افسردم دپرس مپرسم . بذار مردم زندگیشونو بکنن تو هم به خودت تلقین نکن تا حالت یکم بهتر شه بابا دنیا اونقدر ها هم که فکر می کنی بد نیست . البته ببخشید ها مجبورم این حرفها رو بزنم .در جهت بالا بردن روحیه روزی۵۰۰۰ میلیارد بار بگو این دنیا حوله محور من می چرخه اگه من حالم بد باشه دنیا از حرکت می ایسته بعدشم سعی کن واقعا حالت خوب باشه تا فکر کنی دنیا حوله محور تو می چرخه اگر هم واقعا حاله حوب حال داشتن و نداشتی چشماتو ببند و تا حالت خوب نشده باز نکن تا نبینی که دنیا با چه سرعتی داره  حوله خودش می چرخه .
اصلا یه قصه :
یکی بود یکی نبود زیره گنبد کبود غیر خدای مهربون یه ستاره  بود .
یواش یواش ستاره ها زیاد شدن دوروبرش یه ستاره بود که ستاره اونو خیلی دوستش داشت اما یه روز که ستاره چشماشو باز کرد اون ستاره رفته بود واسه همین ستاره قصه ما دلش شکست و خسته شد .از همه ستاره ها دوری می کرد و واسه خودش تو خلوتش غصه می خورد . دیگه هیچی و هیچ کس  اونو خوشحال نمی کرد و حوصله هیچ کسی رو هم که نداشت . تا اینکه یه روز یه شازده کوچولو اومد به دیدنش اول اونم محل نذاشت ولی شازده کوچولو ناامید نشد .
اونها یواش یواش کوچول کوچول با هم دوست شدن و با هم دیگه تو آسمون گردش می کردن .
ولی ستاره هیچ موقع شاد ی واقعی نداشت و همیشه تو دلش غمه بزرگی لونه کرده بود . واسه همین همیشه کم می آورد تو دوستیشون و زوده زود خسته می شد واسه همین شازده کوچولو که دید هیچ کاری نمی تونه بکنه از اونجا رفت تا لااقل بتونه به دیگران شادی رو هدیه بده .یه روز صبح که ستاره چشماشو باز کرد دید شازده کوچولو رفته خیلی بیشتر غصه خورد و روزها به دنباله شازده کوچولو گریه کرد و سفر کرد اما یه روز وقتی صدای شازده کوچولو رو شنید دوید تا صداش کنه ولی دید شازده کوچولو کناره یه بوته گله رز حیلی زیبا نشسته و داره براش قصه می گه . اون دو تا با هم خیلی خوشبخت و خوشحال به نظر می رسیدن .واسه همین ستاره دلش نیومد شازده کوچولو رو صدا کنه و خیلی آروم از اونجا دور شد ولی ستاره هرگز نفهمید که شازده کوچولو برای گل رز قصه ستاره کوچولو رو تعریف می کرد . ستاره رفت و نشست تو بغله ماه و اونقدر غصه خورد تا خوابش برد وقتی چشماشو باز کرد ستاره خودش اونجا بود ستاره خوشحالی واقعیشو بدست آورده بود . چند روز بعد باستان شناسا جسد یه ستار رو تو کویر پیدا کردن که لبخندی روی لب داشت . 
  قصه ما بسر رسید شازده کوچولو به خونش رسید .
نمی دونم قصه ام خوب بود یا نه ولی هر چی بود قصه بود دیگه .مگه نه ؟
می خواستم راجع به خودم و نیلوفر و اطاقامون آپ کنم ولی نشد شاید سری های بعد .
نظرات 16 + ارسال نظر
میشل یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ب.ظ

خدا قوت جوون عجب حالی دادی به کلبت.

من یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

ببخشید کدوم شازده خانوم؟!

عمو هندونه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

ببینم حالا جدی جدی با من قهر کردی یا دیگه هندونه خوردنت نمیاد ؟ !!!
( من این وسط یه هو چی میگم ... ببخشید دمپایی پام نبود ولی جوراب پوشیده ام به خدا )
... زت

حمیدرضا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ

بابا به خدا من مریضم حالم خوب نیست . بگو بخند کجا بود بابا ! پشت پرده چی چیه دیگه ! از این خبرا نیست به خدااااااااا !
قصه جالبی بود . این ستاره هه چه ماجراهایی داشته هااا!

شازده خانوم دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

به به.............!!!!میبینم که اینجا خبرهای هست و ما
بی خبریم....جوون نون بازوی خودتو بخور.........
اما ممنون که منبع رو ذکر کردی............
عزیزم امیدوارم که یه جنتلمن قسمتت بشه.
راستی یه داستان کوتاه نوشتم که در وبلاگم گذاشتم

امیر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://khate-kaj.blogsky.com

جالب بود
خوشم اومد...

نیلوفر دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

اول یه ممممممممممممممممممممممممماچ گنده
دوم جیگر این قالب چپ اندر قیچی ات
سوم بابا کاریکلمات! یاد داشت کنم؛اینور اونور بلبل زبانی کنم
چهارم دانشجو چیه بابا! من یک عدد سیب زمینی تر بش نیستم!
پنجم حمید رضا رو ول کن!دیوانه است!معلوم نیست چشه!باید بیای تهران حالشو با هم بگیریک اساسی! پرو شده بدددد!
ششم پایه یهاین پروژه ی خود تلقینی که من خوبم! تو خوبی! ما خوب می شیم ام شدید!باید شروع کنیم با هم بلکه به نتیجه برسیم!
هفتم قلبم درد می کنه نا جور! نمیدونم چه مرگمه! رفتم دکتر نوار قلبی و اکو و کوفت داده٬ کع مهم نیست البته...
هشتم راجب اون چیزی که قول داده بودم پرسیدم...باهات صحبت می کنم...
نهم الهی من قربونه این قصه های ناز قشنگ ستاره ای یه دپت برم من!
دهم بابا ورزشکار! اینکاره! مانکن! خشگل! بابا می خوامت! بوس بوس بوس جیگمل خودمی اجی خانوم !کرتیم دربست!

لیموی صورتی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

میدونم تقصیر تو نیستا! ولی اینجا چرا این شکلی شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاریکلماتور( چه اسم سختی!) ات باحال بودن حلزونای بیچاره!
من فقط ربط باستان شناسا با ماه و پیدا نکردم!

عروسکی در قفس دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ب.ظ http://aroosakeshekasteh.persianblog.com

منکه قاطی کردم اینجا اسمش کلبه رویا است ؟ عشق غبار گرفته است یا قصه شهر سکوته ؟ بعدش شازده خانومی رو نکنه میگی ؟ آدرس شازده خانومی رو می خوای یا ماه پیشونی ؟ منکه قاطی کردم اگه ماه پیشونی رو می خوای که آدرسش اینه http://www.forozan.persianblog.com/ اگه هم شازده خانومی رو می خوای http://shazdekhanomi.persianblog.com/ اینه اگرم یکی دیگه رو میخوای که دیگه من نمی دونم باید برات توضیح بدی که کی رو می خوای بعدشم جون نینا یه فکری به حال قالبت بکن خیلی قاطی پاتی و جلفه ... راستی به به،به نیلوفر خانوم تبریک

مهدی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:05 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام. عجب قالبی داری....
بالاش که عسکا پیدا نیستن...
ولی کلان جالبه. البته اگه خواستی من طراح قالبم . میتونم برات یه قالب با سلیقه خودت در بیارم...
راستی کاریکلماتورت هم خیلی باحال بود.....
خوش باشیو سلامت

اسماعیل سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ http://panjere-abi.blogfa.com

سلام دوست خوبم
به روزم خوشحال میشم اگه به من سربزنی
موفق باشی بدرود

هیچی! سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ http://nevermind.blogfa.com

اولش که وبلاگت باز شد وحشت زده شدم! آخه خیلی شغول پغول بودش. ولی متنتو که خوندم یکمی فشارم اومد پایین! متن جالبی بود. اینجوری که من برداشت کردم اولین آرزوت، آرزوی منم هست. دوس دارم برم یه جای تهنای تهنا. فضا بهترین جاهه! به وبلاگ منم بیا.

فرشاد (مغرورترین پسر دنیا) سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:13 ب.ظ http://Farshadx.Blogfa.com

ایوکس!
خیلی حال می کنم با کاریکلماتور ... یاد گل آقا بخیر...
این چند تا هم که عالی بودن...
مرسی که بهم سر زدی...
نظر لطفته...
راستی ... یه پیشنهاد ... من یه ۷ سالی می شه طراحی سایت کار می کنم ... وبلاگتو خیلی بیش از حد سنگین کردی ... اینطوری ویزیتور دفعه دوم رغبت نمی کنه بیاد تو ! (ناراحت نشیا) ... حقیقت رو گفتم ... یعنی تجربمو گفتم... بازم هرجور راحتی... ستاره و ماه بالاشم لود نمی شه ... از رو کامپیوترت گذاشتیشون فکر کنم ...

خوش باشی
بازم مرسی
فعلا

خودم چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ

حمیدرضا جان وبلاگت باز نمی شه .گفته باشم بعدا شاکی نشی .

من هیچ کس چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ب.ظ

شرکت طرح برتر

با سلام به شما مدیریت وبلاگ:

سایت موسسه طرح برتر اقدام به قرار دادن کدهای جاوا -کدهای موزیک ایرانی وخارجی-کد انواع ساعتهای عقربه ای و ایجاد قالب برای وبلاگ ها نموده و تمامی این خدمات به صورت رایگان در اختیار شما میباشد.

همچنین این شرکت آمادگی خود جهت طراحی و اجرای سایتهای پیشرفته با گرافیک بالا را اعلام میدارد شعار ما حداقل هزینه از شما بالاترین کیفیت وبهترین خدمات از ما این موسسه به صورت اقساطی سفارش طراحی سایت را میپذیرد.

لینک
عنوان

http://www.majddesign.com/java/java.htm کدهای جاوا
http://www.majddesign.com/music/music.htm کد قرار گیری موزیک
http://www.majddesign.com/weblog/weblog.htm کد قالب
http://www.majddesign.com/weblog/clock.htm کد ساعت عقربه ای در سایت شما
http://www.majddesign.com/hosting/freehosting.htm فضای رایگان وب
http://www.majddesign.com ورود به سایت اصلی
info@majddesign.com ایمیل ما
asheghi4u@yahoo.com شناسه ما در یاهو

حمیدرضا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 ب.ظ

شاکی کجا بود بابا !!! من نوکرتم آبجی ! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد