دیروز کارگردان برنامه اونقدر رو اعصاب گروه و خصوصا من راه رفت که موقع اجرای برنامه مرتبا مغزم تیر میکشید .

می گه برا من افت داره تو چند تا برداشت می گیریم باید تو یه برداشت برید

آخه حتی بازیگرای بزرگ و مطرح جهانم تو یه برداشت نمی تونن تپق نزنن خصوصا اینکه پشت دوربین هنگام اجرای تو که خصوصا به تمرکز زیادی نیاز داره چنان کنفرانسی می زارن که هر کسی هم باشه یه لحظه تمرکزش بهم می ریزه و تپق می زنه .

ولی خوب واسه رو کم کنی هم که شده  تو یه برداشت جدا خوب اجرا کردم خوب حداقل مثله مجریای باسابقه ۶۰ ۷۰ ساله تلویزیون اجرا نکرده باشم بدتر از اونها هم اجرا نکردم . تو کله دنیا غیر از اجراهای زنده بقیه اجراها صددرصد تو چند تا برداشت می رن .

هیچی دیگه لج و لجبازی های دیروز کارگردان با گروه بدبخت باعث شد که من امروز رو پای خودم هم نتونم واستم و بشدت سرگیجه دارم تا به حال همچین سرگیجه ای نداشتم منگه منگم می خوام جهت نگامو که تغییر بدم دنیا رو مواج می بینم درست مثله اینکه قرص اکس خورده باشم . نخوردم ها مثله اینکه . یه مقدارم سر درد خفیف دارم که نگران نباشید بیشتر از اینم میشه . شما اصلا خودشو ناراحت نکن .