خیلی کسلم انگار انداختنم تو هاون و حسابی کوبیدن روم اصلا حال و حوصله هیچ کس و ندارم دلم می خواد بگیرم بخوابم

اول تیر ماه تا 15 تیر ماه 1385

فروردین‌ (برج‌ حمل‌):
    توانایی‌ منحصر به‌ فردتان‌ در بهره‌گیری‌ از پاداش‌های‌ متعدد ستودنی‌ خواهد بود. از این‌ بخت‌ و اقبال‌بلند و جریان‌ انرژی‌ مثبت‌ وجودتان‌ نهایت‌ استفاده‌ را به‌ عمل‌ آورید.
    جایگاه‌ مالی‌تان‌ بسیار مستحکم‌ و باثبات‌ خواهد بود. به‌ خوبی‌ می‌دانید که‌ چگونه‌ دل‌ اطرافیان‌تان‌ رابه‌ دست‌ آورید و هیچ‌ مشکلی‌ در جلب‌ توجه‌ مورد نیازتان‌ نخواهید داشت‌. همه‌ گوش‌ شنوایی‌ برای‌سخنان‌ شما خواهند داشت‌. از دریچه‌ دید دیگران‌، روی‌ خود قضاوت‌ کنید!
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
    
     اردیبهشت‌ (برج‌ ثور):
    توانایی‌ بی‌نظیرتان‌ در درک‌ احساسات‌ و عواطف‌ اطرافیان‌تان‌ و کمک‌ به‌ آن‌ها در مشاهده‌ مسایل‌ ازچشم‌اندازی‌ متفاوت‌ قابل‌ تحسین‌ خواهد بود. در هنگام‌ حضور در اجتماعات‌، خلاقیت‌ بالایی‌ از خودنشان‌ خواهید داد و فردی‌ استثنایی‌ جلوه‌ خواهید کرد. هم‌ چنین‌، با بهره‌گیری‌ از حس‌ ششم‌ و شهودتان‌قادرید به‌ خوبی‌ از انجام‌ کارها و وظایف‌ واقعا دشوار و پیچیده‌ برآیید. در همه‌ جمع‌ها کانون‌ توجهات‌خواهید بود. ممکن‌ است‌ چهره‌ای‌ آشنا از گذشته‌های‌ دور به‌ سراغتان‌ بیاید که‌ قادر است‌ عمیقا خودحقیقی‌تان‌ را به‌ شما جلوه‌گر سازد.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
    
     خرداد (برج‌ جوزا):
    نیازتان‌ به‌ دستیابی‌ به‌ احساس‌ آرامش‌ و امنیت‌ افزایش‌ خواهد یافت‌. قطعا هیچ‌ کس‌ درصدد نیست‌ تاشما را به‌ زور وادار به‌ انجام‌ کاری‌ برخلاف‌ میل‌ قلبی‌تان‌ کند. اگر موضع‌ خود را حفظ کنید و سرحرف‌هایتان‌ بمانید، مورد تحسین‌ و حمایت‌ قرار خواهید گرفت‌. ممکن‌ است‌ برخی‌ از اطرافیان‌تان‌درصدد تلخ‌ کردن‌ اوقات‌تان‌ باشند، به‌ جای‌ عصبانیت‌، از همنشینی‌ با آن‌ها لذت‌ ببرید و به‌ این‌ ترتیب‌نگذارید به‌ هدف‌ مورد نظرشان‌ دست‌ یابند. تا حدی‌ بی‌ حوصله‌ و عجول‌ خواهید بود، به‌ جای‌خودخوری‌، برنامه‌های‌ تفریحی‌ و سرگرم‌ کننده‌ با دوستان‌ و اقوام‌تان‌ ترتیب‌ دهید.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: *
    
     تیر (برج‌ سرطان‌):
    توانایی‌ چشمگیرتان‌ در آسان‌گیری‌ در مواقع‌ ضروری‌ واقعا قابل‌ تحسین‌ خواهد بود. حسابی‌ مراقب‌اختلاف‌ عقیده‌ها در اطرافتان‌ باشید، حتی‌ اگر احساس‌ می‌کنید که‌ ایده‌ای‌ بی‌معنا است‌. واکنش‌ تندی‌ ازخود نشان‌ ندهید. اگر به‌ زور متوسل‌ نشوید، به‌ تمام‌ خواسته‌هایتان‌ خواهد رسید. تا زمانی‌ که‌ دستی‌یاری‌بخش‌ داشته‌ باشید، از شانس‌ خوبی‌ برخوردار خواهید بود. رقابت‌هایی‌ در اطرافتان‌ مشاهده‌خواهید کرد، ولی‌ اگر استوار و ثابت‌ قدم‌ باشید، پیروزی‌ برای‌ شما دشوار نخواهد بود.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: *
    
     مرداد (برج‌ اسد):
    امکانات‌ و فرصت‌های‌ بی‌نظیری‌ بر سر راهتان‌ در رابطه‌ با حرفه‌ یا تحصیل‌تان‌ به‌ شما رو خواهند کردکه‌ شما را متحیر خواهد ساخت‌. حساب‌ زندگی‌ کاری‌ را از زندگی‌ شخصی‌ جدا کنید. خوب‌ بخورید،ورزش‌ کنید و به‌ اندازه‌ کافی‌ استراحت‌ نمایید. اگر به‌ این‌ شکل‌ عمل‌ کنید، موفقیت‌ از آن‌ شما خواهدبود. توانایی‌تان‌ در اتمام‌ تمام‌ چیزهایی‌ که‌ آغاز می‌کنید، مثال‌ زدنی‌ خواهد بود. اگر بتوانید ایده‌ها وعقایدتان‌ را با اعتماد به‌ نفس‌ و خلاقیت‌ ترکیب‌ کنید، پیشروی‌ و موفقیت‌تان‌ حتمی‌ خواهد بود.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * *
    
     شهریور (برج‌ سنبله‌):
    توانایی‌ منحصر به‌ فردتان‌ در انجام‌ کاری‌ مفید و سودمند برای‌ یکی‌ از عزیزانتان‌ ستودنی‌ خواهد بود.استقامت‌ و پشتکارتان‌ مثال‌ زدنی‌ است‌ و روی‌ سخنانتان‌ ایستادگی‌ خواهید کرد. اگر دستیابی‌ به‌ اهداف‌مطلوبتان‌ ضرورت‌ پیدا کند، به‌ سرعت‌ وارد عمل‌ خواهید شد. برای‌ ابراز اندیشه‌ها و احساسات‌تان‌ ازشیوه‌های‌ متعدد فوق‌ العاده‌ای‌ بهره‌ خواهید گرفت‌. در صورت‌ تجرد، از قدرت‌ صورت‌ دادن‌ اقدامی‌مؤثر در زمینه‌ سر و سامان‌ دادن‌ به‌ زندگی‌تان‌ برخوردار خواهید بود.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
    
     مهر (برج‌ میزان‌):
    تضادها در عقاید و برنامه‌های‌ زمانی‌ اجتناب‌ناپذیر خواهند بود. در هر زمینه‌ای‌ ابتدا در مورد شرایطضروری‌ بحث‌ و گفت‌ و گو نمایید. با افرادی‌ مراوده‌ داشته‌ باشید که‌ از طریق‌ الهام‌ بخشی‌ قادرند شما رابه‌ مراتب‌ بالای‌ خلاقیت‌ برسانند. کردار و رفتار خالصانه‌ و بی‌ریای‌ شما باعث‌ می‌شود که‌ جای‌ پای‌محکم‌ و با ثباتی‌ در میان‌ اطرافیان‌، دوستان‌، اقوام‌، همکاران‌ و همکلاسانتان‌ به‌ دست‌ آورید و بر حسن‌شهرت‌ و آبرویتان‌ خواهد افزود.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * *
    
     آبان‌ (برج‌ عقرب‌):
    توانایی‌ منحصر به‌ فردتان‌ در نشان‌ دادن‌ واکنش‌های‌ سریع‌، بجا و به‌ موقع‌ در هر موقعیتی‌ ستودنی‌خواهد بود. پیروی‌ از برنامه‌های‌ معمول‌ روزانه‌ تا حدی‌ آرامش‌ بخش‌ خواهد بود، ولی‌ چشم‌ انداز ایجادتغییر و تحولاتی‌ در این‌ زمینه‌ نیز وسوسه‌انگیز جلوه‌ خواهد کرد. از طریق‌ حمایت‌ و یاری‌ از دیگران‌ به‌اهدافی‌ بزرگ‌ و رویایی‌ دست‌ خواهید یافت‌. اگر احساس‌ می‌کنید که‌ قادر به‌ درک‌ چیزی‌ نیستید، در آن‌زمینه‌ سؤال‌ کنید. ممکن‌ است‌ اطلاعاتی‌ که‌ در وهله‌ اول‌ غیرسودمند جلوه‌ می‌کنند، بعدا خیلی‌ مهم‌ وضروری‌ شوند.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
    
     آذر (برج‌ قوس‌):
    توانایی‌ بی‌ نظیرتان‌ در درک‌ و فهم‌ علل‌ برخورد و رفتار دیگران‌ قابل‌ تحسین‌ خواهد بود. بی‌میلی‌ وانزجارتان‌ از رفتارها و اعمال‌ پرخاشگرانه‌، شما را از زدن‌ حرف‌تان‌ باز خواهد داشت‌. عقل‌ و خرد بالا وحس‌ دلسوزی‌تان‌ به‌ شما کمک‌ بزرگی‌ خواهند کرد. سرشار از انرژی‌ و شور زندگی‌ خواهید بود. از اراده‌ وقدرت‌ تصمیم‌گیری‌ برخوردار خواهید بود و از این‌ رو به‌ کارهای‌ نیمه‌ تمامی‌ سر و سامان‌ خواهید داد که‌به‌ عللی‌ آن‌ها را به‌ بعد موکول‌ کرده‌ بودید. قادرید از جایگاهی‌ مستحکم‌ در میان‌ همکاران‌ و هم‌کلاسانتان‌ برخوردار گردید. پس‌ از این‌ فرصت‌ برای‌ ایجاد تغییری‌ مطلوب‌ و ضروری‌ بهره‌ گیرید.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * *
    
     دی‌ (برج‌ جدی‌):
    توانایی‌ چشمگیرتان‌ در مبهوت‌ ساختن‌ دنیای‌ اطراف‌تان‌ ستودنی‌ خواهد بود. اگر قرص‌ و محکم‌ سرموضع‌ خود بایستید و با برخوردی‌ جسورانه‌ و حاکی‌ از اعتماد به‌ نفس‌ عقاید و ایده‌هایتان‌ را ارایه‌ کنید،موفق‌ خواهید شد. اگر از دل‌ و جان‌ در راه‌ تحقق‌ اهدافتان‌ مایه‌ بگذارید، خود را در موقعیتی‌ هدایت‌کننده‌ و برتر خواهید یافت‌. خود را دست‌ کم‌ نگیرید، هیچ‌ شکی‌ نیست‌ که‌ به‌ اهداف‌ مورد نظرتان‌ دست‌خواهید یافت‌. از اوقات‌ آزادتان‌ در جهت‌ دیدار تازه‌ کردن‌ با عزیزانتان‌ استفاده‌ به‌ عمل‌ آورید.
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
    
     بهمن‌ (برج‌ دلو):
    توانایی‌ منحصر به‌ فردتان‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ کوتاه‌ مدت‌تان‌ مثال‌ زدنی‌ خواهد بود. از روحیه‌ای‌گیرا، پیچیده‌ و بسیار فرهیخته‌ و هشیار برخوردار خواهید بود. با عزمی‌ راسخ‌ به‌ سراغ‌ کارهایی‌ ضروری‌در جهت‌ دستیابی‌ به‌ اهداف‌ مورد نظرتان‌ پیش‌ خواهید رفت‌. از توانایی‌ بالای‌ حل‌ مشکلاتی‌ برخوردارخواهید بود که‌ بر سر راه‌ شما قرار می‌گیرند. هر زمان‌ که‌ احساس‌ می‌کنید تحت‌ فشار و در تنگنا قرارگرفته‌اید، به‌ خود فرصت‌ و استراحتی‌ مجدد دهید!
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: * * *
    
     اسفند (برج‌ حوت‌):
    از نیرو و توان‌ بسیار بالای‌ خلاقانه‌ و مبتکرانه‌ توأم‌ با کنجکاوی‌ وافر برای‌ شناخت‌ و کند و کاو درناشناخته‌ها برخوردار خواهید بود. همه‌ اینها دست‌ به‌ دست‌ هم‌ خواهند داد تا شما را به‌ مسیرهای‌متفاوت‌ سوق‌ دهند. نیاز مبرمی‌ به‌ اکتشاف‌ در دنیای‌ پیرامون‌تان‌ خواهید داشت‌ و در رابطه‌ با پرسیدن‌سؤالاتی‌ ضروری‌ و لازم‌ در این‌ مورد، هیچ‌ شک‌ و تردیدی‌ به‌ دل‌ راه‌ نخواهید داد. البته‌ بهتر است‌ گاه‌ وبیگاه‌ به‌ دستاوردها و موفقیت‌های‌ خود با دقت‌ بیشتری‌ بنگرید و ارزش‌ آن‌ها را از یاد نبرید. هم‌ چنین‌ ازقدرت‌ خلاقیت‌تان‌ در جهت‌ دادن‌ شور و حالی‌ تازه‌ به‌ همه‌ ارتباط هایتان‌ بهره‌ گیرید. ولی‌ واقع‌ بینی‌ ومنطق‌ را از یاد نبرید!
    وضعیت‌ رمانتیک‌ ©©©©
    وضعیت‌ مالی‌: $ $
    وضعیت‌ ارتباطی‌: *

نظرات 10 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.epitaph.blogsky.com

سلام ستاره جان، خیلی خوشحالم که وبلاگم را می خوانی و نظر می دهی، من وبلاگت را می خوانم ولی واقعاْ نمی دانم چه بنویسم، این جایش را حسابی کم می آورم. معمولاْ تمام چیزهایی که روم تاثیر می گذارند بعدها خودشان را نشان می دهند، ولی خوبی تو این ست که می توانی همان موقع نظر بدهی. به هر حال خیی خوشحال می شوم که نظرهات را بخوانم. همیشه موفق باشی.

یارپیـز یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام ستاره
چه خبرا ، میبینم که شغل جدید پیدا کردی ، فال میـبینی .
فال منو هم ببین . من متولد بهمن هستم .
یه سری بهم بزن . حتما ..........
شاد باشی . سلام برسون .

جوجه تیغی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ

فقط سلام

شبنم - کاوش یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.nasle3.persianblog.com

سلام عزیزکم / ستاره خودم / خوبی جیگر؟ / من زودتر اومده بودم اما نمیدونم چرا جائی واسه نظر دادن نبود / ممنون از فالنامه / و بیشتر ممنون که منو فراموش نکردی / شاید دوباره وبلاگ بزنم / فعلا مهمونه کاوش هستم /

موفق باشی
قربانت شبنم خانومی

Ho3!N یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ http://ho3iin.blogSky.Com

این جور موقع ها باید بندازنت تو گونی با چوب بیس بال بزننت !‌

! دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام ستاره
* * *
نمی دونم واسه کامنتی که نوشته بودی جواب می خواستی یا نه ، اگر اینجور بوده بابت این تاخیر ببخشینش .
اگرم نیازی به جواب نمی دیدی ، بازم ببخشید ، چونکه می خوام چند خط واست بنویسم .
-------------------------------
با نظرای شما هم موافقم و هم اینکه مخالف ، منتها الان دقیق نمی دونم از کدوم قسمتش شروع کنم ، چشم بسته از وبلاگ شروع می کنم ،
شما سومین دختر خانمی هستین که تو این زمینه بهم مشاوره داده ، بابت اونم خیلی خوشحالم .
من وبلاگ نویسی رو با هدف خاطره نویسی شروع نکردم ، خیلی وقت بود که با وبلاگ و اینترنت سر و کار داشتم ، این دختر خانمی که شیرین خطابش کردین باعث شد این تیپی بنویسم .
نمی دونم یا من اشتباه فکر می کنم ، یا اینکه پنج تا پست اول وبلاگ گویا نیست .
به اون دختر خانم برای قطع ارتباط حق داده بودین
تو این زمینه باهات هم عقیده هستم
منتها دلایلی که داریم صد و هشتاد درجه بینش فرق هست .
یه مختصر مفید از خودم می گم تا اون فرق دیدگاهو بدونی

* * *

اینجانب و یا به عبارتی بنده تو زندگی واقعی و چهره به چهره ایی که با افراد دارم به هیچ وجه احساساتی نیستم .
اونقدر سرد و بی روح که تا حالا به هیچ دختری عزیزم نگفتم .
همون خانمی که می گین از احساسات من ترسیده تا روز آخر کلمه جان و عزیزمو از من نشنید و حتی یه بار شفاهی این اعتراضو به زبون آورد که چرا برعکس نوشته هات تو برخورد حضوری هیچ ابراز علاقه ایی نداری .
اینایی که می گم دروغ نیست نیازی هم نیست دروغ بگم ، هیچ وقت با هم دیگه رودرو نمی شیم واسه همین خیلی راحت می تونم بنویسم .
از یه جهتی هم نمی تونم راحت بنویسم ، چونکه خودش نیست تا بتونه دفاعی داشته باشه .
من با شعر گفتن ، عکس برداری ، فیلم ، موسیقی و نوشتن خیلی حال می کنم ...
یه دوره سه ماهه خبرنگاری هم تو باشگاه خبرنگاران جوان رفتم ، منتها از اونجایی که تخصمم هرچیو نصفه کاره ول کردن هست اونو ادامه ندادم ،
الانم گیر سه پیچ دادم به برنامه نویسی وب یه آدرسی به اسم meshky.com http://رجیستر کردم واسه اینکار ... ولی به احتمال قوی همونو هم سه ماه دیگه می زارم کنار ،
یه مدتم فیلم عروسی میکس می کردیم ، قبلش کاتالوگ مولتی مدیا درست می کردم واسه شرکتای قطعه ساز خودرو ، ....
حالا اینایی که گفتم تعریف از خود نبود ، می خواستم بگم با همین چیزا مشغول بودم و هیچ وقت خودمو جلوی دخترا کوچیک نمی کردم که برم رو بندازم بهشون .تو زندگیم کمبود دخترو احساس نمی کردم
خیلی برحسب اتفاق با این خانم تو فضای وب آشنا شدیم ، از خودم بزرگتر بود ، تواون نوشته های اول وبلاگم هستش .
یه جورایی داشتم اذیتش می کردم ، هرکس دیگه ایی که بود کفری می شد ، ولی خیلی به فکر و اعصابش مسلط بود ، معلوماتش خیلی قوی بود یه ماهی گذشت ، همون توانای هایی که داشت باعث شدازش خوشم بیام ، بدون اینکه نیازی باشه چهره اونو ببینم ، چند بار ازم شماره خواست ، بهش شماره نمی دادم ، تهدید کرد رابطه رو قطع می کنه ، مجبور شدم بهش شماه بدم ، نمی خواستم رابطه جدی بشه ، کارشناس مدیریت آموزشی بود ، خیلی باکلاس بود ، نهایتاً جذب شخصیت و نوع نگاهش شدم
یه جورایی هم فکر بودیم .
تو یه زمینه باهاش مخالف بودم ، نکته مهم قضیه اینجا بود ،
تو اون کامنتی که نوشته بودی گفته بودی دخترا از اسارت بدشون میاد ، اختلاف من و اون تو این زمینه بود ، منم همینو بهش می گفتم ، بهش می گفتم : دوستی دختر و پسر چیز خوبیه ولی وابسته شدن نه .
خودم با اسیر شدن وهم با اسارت یه شخص دیگه مخالفم ،
نه رو دوش کسی سوار می شم و نه خوشم میاد که یه نفر بهم وابسطه بشه
به همون خانم هم گفته بودم که حوصله زن و بچه رو ندارم این دوتا بد جوری آدمو تو زندگی محدود می کنه .
بنده همین الان می خوام برم مسافرت ، سه هفته ، حالا اگه زن و بچه باشه که نمی شه از این کارا کرد.
بگذریم ...
ایشون اصرار داشت که به به و چه چه از اینکه وابسته بودن چیز خوبی هستو ، احساس آرامشو در کنار هم بودنو و....
مام اعتماد کردیم ، گفتیم ...خانم ، آخه اون طرفش ازدواج هست ، ازدواج هم با شعر گفتن جلو نمی ره ، هشت ملیون باید بدی پول پیش خونه ، یه دو ملیون واسه عروس خانم باید خرج طلاو جواهر و این چیزا بشه ، واسه عروسی کلی باید پول پیاده شد ، اونطرف هیچی نباشه زندگی دو نفری ماهی سیصد خرج داره.
شما لیسانسی ما که یه دیپلم هستیم ....
خلاصه
ایشون یه سری دلایل می آوردن که تو کتابای روانشناسی عمومی خونده بودن . همین کتابایی که تو بازار پر شده
خوشبتی در سی ثانیه ... اثر گذاری در سه صوت و ...
خیلی اهل کتاب بود .... زیاد
یکی از علتایی که خیلی جذبش شدم همین اهل مطالعه بودنش بود .
نمی دونم بالاخره چه جوری تموم شد

* * *

می گفت من بلد نیستم چه جوری با خانمها مهربان برخورد کنم
... می گفت برو دخترارو بشناس
اتفاقاً اگه خاطر شریفتون باشه ، اون اولا یه همچی پیشنهادی هم به شما دادم .
تو یه زمینه اشتباه کردم ، عقلمو نباید می دادم دستش

* * *

یه چیزی رو خیلی راست گفتی ، آدم نباید هیچ وقت خودشو کوچیک کنه ، تو این زمینه تجربه نداشتم .
ولی اگه عمری باقی باشه ، با نفر بعدی می دونم چه برنامه داشته باشم
یه کاری می کنم که از عشق من به وبلاگ نویسی بیفته .


* * *

یه روضه حضرت ابوالفضلی هم بخونم و از منبر بیام پایین
درباره کاست اجتماعی ، شغل و خانواده پرسیده بودین .
تو چندتا پست اول نوشتم دقیقاً همونه .
من سرایدار هستم ، یه آقا مهندسی اینجا هست که پارسال یه لپ تاپ HP گرفت ، می دونست تا یه حدی کامپیوترو بلد هستم واسه همینم
کامپیوتر قدیمی خودشو آورد گذاشت اینجا ، هم به کارا می رسم و هم اینکه با این کامپیوتر مشغول هستم .
شغل ، بیوگرافی و سطح تحصیلات من دستت اومد ، ... خب
حالا بازم اعتقاد داری که احساسات من اونو فراری داده ؟

* * *

با فیلم و فیلم سازی سر وکار داری ، خیلی عشق این کارارو داشتم ، یه سال تو آزمون فیلم سازی سوره شرکت کردم ، سال 77
قبولم شد ، منتها واسه یه دوره دوساله دویست وخورده ایی پول می خواستن ... اونو بی خیال شدیم .

* * *

اینو می خواستم بگم
یه فیلم نامه کوچولو و ساده ... یه نوول
جوون مایه تیلی دارو در نظر بگیر با یه ماکسیما حالا مثلاً بابای این آقا ژیگولو کارخونه دارم باشه ، این پسره اگه واسه دوستش ابراز احساسات بکنه ، و بگه :
زلف رها در بادت آخر داد بر بادم
طرف ناراحت که نمی شه هیچ کل هم ذوق می کنه .

* * *

تو گلوی تمام این ارتباط ها چند ملیون ناقابل و یه مدرک تحصیلی گیر کرده .
مهم خودت هستی کیلیویی چنده

اینکه می گن شخصیت مهمه و اخلاق اینا همه چرنده
همین خانم عزیز که هنوزم واسم خیلی محترم هست می گفت مهمترین وتنها ملاک براش اینه که طرف مقابلش خیانت کار نباشه و در بست متعلق به خودش باشه
ماهم که بچه دهاتی باور کرده بودیم .

* * *

به حرف همون دوست گوش دادم ، با چندتا دختر تو وب آشنا شدم
با کاراکنتر یه تحصیل کرده و یه دیپلم
آقا مهندسی که بودم متکبر بود و از خود راضی ، آقا مهندس بعضی وقتا خیلی خفن ابراز احساسات می کرد ... آقا مهندس بچه جردن بود
یه خانواده با دیسپلین
آقا مهندس هرچی که می گه دخترا بهش می گن ok

* * *
حالا بیچاره این سرایدار ، سر ظهر اگه بگه آسمون آفتابی هستش ، بقیه می خندن و می گن نه بابا ، تو مگه چشات بابا قوری می چینه که فرق بین شب و روزو نمی دونی .
همون داستان قدیمی ،که یارو یه بار با لباس نو نوار می ره مهمونی و دفعه بعد با دیبای فاخر .

* * *

عشق ، دوستی و این چیزا از یه تیکه کشک هم بی ارزش تر شده ،
پسرا هم همین طور ، رو پوسته و چشم و ابرو گیر کردن ، وبلاگای دور و اطرافو نگاه کن .
ملت مفت ومجانی حاضر نیستن جواب بدن
خدا اگه پرونده مارو نفرسته بایگانی اون دنیا چند سال دیگه حرفام ثابت می شه
به عمل کار برآید به سخن دانی نیست

* * *

واسه آخر نوشته اگه به حساب لوس بازیم نزاری می خوام ازت تشکر کنم
یه تبریک دیگه هم به خودم ، همون موقع از رو نوشته ها تا حد زیادی شناختمت ، حدسم درست بود .
همون توصیفی که ازت تو نوشته های روزای اول داشتم
دقیق یادم نیست تو کدوم پست بود
تو وبلاگ چندتا پست هست که با تیتر بدون عنوان نیست هستش ،نوشتهای اون پستا تقریباً آماده هستش ، فقط از تو ذهنم باید اونار انتقال بدم 15 مرداد به بعد یواش یواش اونارو می نویسم
این بلاگوهنوز به اون خانم معرفی نکردم ، اونایی هم که منو می شناسن از این بلاگ خبری ندارن.

* * *

خط آخر تریپ وبلاگی :
شما چند سالتونه که هنوز به فال و این چیزا علاقه داری ؟؟؟؟
یه شعری همین دیشب گفتیم و سرودیم
واسه چهارشنبه شب اونو می زنیم رو سینه وبلاگ ، بعدشم سه هفته می ریم ولایت خودمون ، همه اینا کنار ولایت خودمونو عشقه .
... رقص بالماسکه
اگه یادت موند بیا بخون ، ...

* * *

خیلی خانمی
!

! دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

ای بابا
قبلاْ که می نوشت بعد از تایید ثبت می شه
اینو خوندی زودی دیلیتش کن

جوجه تیغی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ

نقطه نقطه خط خط خط نقطه نقطه نقطه خط نقطه خط خط خط نقطه نقطه .این پیغام به خط مرس نوشته شده و برای بازخوانی اون باید تماس بگیری تا برات ترجمه اش کنم.می بینمت

ستاره دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ق.ظ

خط خط نقطه نقطه خطططططططططططططططططط و این نوشته اصلا به ترجمه نیازی نداره حتی نوشته تو هم نیازی به ترجمه نداره چون دقیقا می دونم چی نوشتی

Ho3!N دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ق.ظ http://ho3iin.blogsky.com

اینو گفتم واسه اینکه خستگیت در بیاد !‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد