عشقولانه + فال این ماه

خیلی عجیبه گاهی اوقات حس می کنم یکی داره  منو احضار میکنه می تونم کشش روحمو احساس کنم ولی نمی تونم تشخیص بدم کجا واقعا نمی تونم و نمی دونم چرا و چه کسی  فقط حس می کنم یکی با تمام وجودش منو داره  با قدرت آهن ربایی جذب می کنه . یه دلشوره عجیب می گیرم با یه دل درد که اصلا واقعی نیست و دلم می خواد بزنم بیرون و شروع کنم به دویدن بعدشم هوس می کنم بهتره که زمین زیر پام ابری باشه و من و آسمونا باشم دلم می خواد رو رنگین کمون سر بخورم و رو ماه تاب بخورم و با خورشید نوازش بشم دلم می خواد با ستاره ها حرف بزنم و از فرشته مهربون بخوام برام آواز بخونه . وقتی به این چیزا فکر می کنم روحم یواش یواش ماله خودم می شه ولی همین که از تو آسمون میام پائین بازم همون دلشوره و کشش روح عذابم می ده . چقدر دلم می خواد یه چند روزی خونه  نرم دلم میخواد وقتی می خوابم آسمون پرستاره رو ببینم دلم میخواد یه چند روزی سقفه خونم آسمون باشه و فرش زیر پام چمن و گلهای اطلسی و دیوارهای خونم درختهای بید و مجنون وای که چه عالمی داره فقط به شرطی که هیچ آدمی اون دورو برا پیداش نشه که از این بی در و پیکری خونم سوء استفاده کنه یعنی میشه یعنی میشه دنیا اونقدر امن بشه که من به این آرزوم برسم . من که فکر نمی کنم حتی تو بهشتم فکر نمی کنم از امنیت خبری باشه !!!!!!!! نمی دونم چرا قلبم داره میاد تو دهنم . دلم می خواد ..........................................................................................................................اونقدر اینجا نقطه بذارم تا سیر بشم کاش می شد آدم هر کاری که دلش می خواست بکنه البته کارهای خوب نه تجاوز و قتل و دزدی منظورم کارهایی که به نظره کوته فکران بدن مثل دویدن و پریدن چرخیدن بالانس زدن و هوس کردم یه ادامس بندازم تو دهنم و همچین با شلپ شلوپ بخورمش تا تخلیه روانی بشم پس بگو این زنای ترک بعضی وقتها اینطوری آدامس می جون دلم یه ۳ و ۴ کیلو خارپشت می خواد اونم از نوعه شیرینش

 

فال تیرماه مخصوص تمام دوستای نازه شهر سکوت که قصه های منو تحمل می کنن

   

به مسافرتی می روید که حنبه زیارتی آن آرامش خاصی برای شما ایجاد میکند .یک سو تفاهم که برای مدتی طولانی شما را

 

آزار می داد سرانجام حل می شود و باری از روی شانه های شما برداشته می شود .تشخیص شما در مورد شخصیت فرد مورد

 

نظر درست است .بنابراین بر اساس همان هم عمل کنید .یک مورد مهم ، فکر شما را به کلی مشغول کرده است ، تردید را کنار گذاشته ، آن را انجام بدهید چون به نفع شما است .

فروردین

لازم است در مورد مسایل مربوط به سلامتی و تغذیه خود جدی تر باشید و با یک برنامه ریزی حساب شده در حد مطلوب باقی بمانید .یک طلب دیرین به شما پرداخت می شود که همانند هدیه ای غیر منتظره شما را خوشحال میکند .از نظر عاطفی قدری خود را گرفتار می یابید که البتهاین نوع گرفتاری ها معمولاً شیرین است و نباید زود از کوره در بروید .خوبشختانه روحیه سازنده و شاداب شما موجب شده استکه موجی از انرژی مثبت به دیگران منتقل شود .

اردیبهشت

در یکمجلس میهمانی شرکت می کنید و از ملاقات شخصی بسیار خوشنود می شوید .به پیشنهاد شراکتی که به شما می شود ، خوب فکر کنید و بی گدار به آب نزنید . از نحوه رفتار دوستی دلخور شده اید اما سعی کنید نارضایتی خودرا اکنون به اونشان ندهید بلکه در موقعیتی مناسب با او صحبت کنید .در محیط کارتان به یک موقعیت جالب دست می یابید تا به یکی از اهداف خود رسید .

خرداد

برای انجام وظیفه ای از شما خواسته می شود که به مکاندور دستی بروید اگرچه قبل از رفتن به آنجا شما ناراحت می شوید اما بعد از ورود به آنجا به منفعت های فراوانی دست می یابید.در یک مورد مهم ، وارد بحث و گفتگو با خانواده می شوید که نظر شما مورد استقبال جمع قرار می گیرد و به خواسته قلبی تان می رسید .در مورد پروژه مهمی که قصد شرکت در آن را دارید بهتر است بیشتر تحقیق کنید .هوش و درک بالای شما موجب می شود که از یک موقعیت حاد و مشکل عبور کنید .

تیر

 

از کا یکنواخت و روزانه خود خسته شده اید ، بهتر است قدری برای خودتان تنوع ایجادکنید . برای بهبودی وضعیت اعصاب خود ب فضاهای سبز یا خارج از شهر پناه ببرید و بر روح وذهن خود طراوت ببخشید .یک اتفاق مهم ، تفکر تازه ای به شما می بخشد و متوجه خواهید شد فکری که سالها در ذهن داشته اید ،واقعیت نداشته است .لحظه تصمیم گیری در یک مورد فرا می رسد و با اعتماد به نفسی که در شما وجود دارد تصمیم درست را اتخاذ میکنید .

مرداد

در یک موقعیت مناسب موفق می شوید توجه بزرگترها را بهخود جلب کنید .چند تن از دوستانتان از شما انتظار دارند که نباید آن را نادیده بگیرید .روی پیشنهادی که به شما شده بیشتر فکر کنید ، چون نکات مبهمی وجود دارد که در نظر اول شما متوجه آن نمی شوید .زمینه حرکت به سوی اهدافتان مهیا شده است پس درنگ جایز نیست .یکی از دوستان شما نیاز به کمک فوری دارد ، اما آنقدر نجیب است که خودش از طلب کمک شرم دارد بنابراین او را دریابید.

شهریور

در فعالیت های دسته جمعی شرکت کنید چون طالع شما از ملاقاتی خبر داده که در یکی از این فعالیتها برای شما اتفاقی می افتد و منافع شما را در پی خواهد داشت .تلاش تازه شما برای برقراری ارتباط مثبت با اطرافیان ستودنی است .سعی کنید حتماً از این تلاش نتیجه بگیرید.موفقیت های تازه کاری و علمی در انتظار شما است ، مثل همیشه با پشتکار و جدیت گام بردارید .به زودی رویدادهای خوشی سبب می شود بتوانید با راحتی خیال مسیر زندگی خود را تعیین کنید .پیرفتهای محسوسی در زندگی شما حاصل شده است هرچند که این اتفاق با سرعتی کند در جریان است اما بسیار امیدوار کننده است .

مهر

خوشبختانه از نظر شغلی به ثبات رسیده اید و می توانید به فرصتهای تازه تر اقتصادی فکر کنید .پویایی شما برای فعالیتهای شغلی که پیامد عشق به خانواده است ، ستودنی است . همیشه این نشاط را با خود داشته باشید . موفقیت در سایة همین تکاپو و تحرک قطعاً به دست می آید .در این روزها ، طرح ها ، نقطه نظرات و عقاید خوب و بکری به ذهن تان می رسد . اما در هنگام اتخاذ یک تصمیم مهم و اساسی فقط به هوش و ذکاوت خودتان تکیه نکنید و مشورت با افراد با تجربه در آن زمینه را در نظر بگیرید .

آبان

در آغاز این ماه ، فرصت و شانس برقراری یک حسن تفاهم و رابطه محبت آمیز با فردی ویژه را به دست می آورید .در این ماه ، اتفاقاتی به وقوع می پیوندد که شما را به شدت سرگرمی کند و دروازه ارتباطات جدید را به روی شما می گشایند .لازم است که حواس خود را جمع خرج کردن پولهایتان بکنید وگرنه زمانی به خودتان خواهید آمد که حساب یانکی تان خالی است وراه به جایی ندارید.

آذر

یک شنونده دلسوز و با محبت تشویقتان می کند که سر دردل را با او باز کنید و در مورد مسایل شخصیتان با او صحبت کنید اما بهتر است محتاطانه عمل کنید و اورا در جریان اسرار خصوصی زندگی تان قرار ندهید !جو محبت آمیز و گرم بین شما و اعضای خانواده موجب می شود که سرشار از نشاط بشوید .اینک همای سعادت در آسمان زندگی تان به پرواز در آمده است و گلهای کامروایی در بوستان زندگی در حال شکفتن ، قدر این موقعیت ها و روزها را بدانید و حداکثر استفاده را از آن ببرید .

دی

به زودی از اندوهی که داشته اید ، رهایی می یابید و دوران تنهایتان به پایان می رسد . مدتی است از روزگار و کار خود شکایت دارید ، باید سعی کنید به فعالیت های خود ادامه بدهید و برای گشایش و رونق کار خود کوشش مضاعفی داشته باشید . امیدوار باشید که با توکل به خداوند موفق می شوید .فکری که در ذهن خود دارید که برای عملی کردن آن باید تمام شرایط و تمام موقعیت ها زیر نظر داشته باشید و در فرصت مناسب اقدام کنید .

بهمن

هدف بزرگی را در نظر دارید اما برای رسیدن به آن حتماً باید مشکلات و دشواری های پیش رو را تحمل کنید و در مقابل آن تسلیم نشوید .در یک کار حساس و دقیق شرکت کنید . این کار برای شما بسیار اهمیت دارد و اندکی بی دقتی ممکن است آن را خراب کند ، اما نگران نباشید چرا که به خوبی از عهده آن بر خواهید آمد و مورد تحسین دیگران قرار می گیرید .سفری پیش رودارید که تجربیات خوبی را کسب می کنید .همکاری تازه به محل کارتان یا عضوی جدید به خانواده تان اضافه می شود که آشنایی و صمیمت با او ، افق تازه ای را در زندگی آینده تان پدیدار خواهد کرد.

اسفند

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ

آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

سیاه ترین کلاغ شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ق.ظ http://www.bitooo.blogfa.com

سلام بازم کلاغی اومده اما اینبار با یه سوال؟
از انتظار چه میدانید؟
منتظر پاسخ شما به این سوال می هستم....
از بقیه دوستا ن هم اگه کسی منتظر بوده و از انتظار چیزی میدونهخواهش میکنم به این سوال پاسخ بده
ممنون وسپاسگذارم
موفق باشید ..........کاوه

یه زن شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://me-justawoman.blogsky.com

دنیای کوچیک و دون ما لیاقت روحهای پاک و دلای بیقراری مثل تو رو نداره . امیدوارم بتونی یه روز یه جا یه بار بیقراری روحت رو آرامش بدی . فقط مواظب خودت باش

مرد شعر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com/

سلام ستاره ... شعر بالایی جالب بود .. راستی امنیت برقرار نمیشه مگر با یک حکومت درست که به همه احترام بذاره .. خداحافظ

افشین شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ http://o0oafshin.blogsky.com

فالمون که خوب نیومد ...
و لی با عشقولانت حال کردیم !

جوجه تیغی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام-فکر میکنم که فکر نکنم بهتره.یه نوایی تو سرم پیچیده که میگه امشب شوری در دل دارم.-تماس گرفتم نبودی-تماس بگیر هستم

من که نفهمیدم تو چی گفتی . خیش خیش ( مثلا صدای بی سیمه ) از ستاره به جوجه تیغی پیغامت مفهوم نبود . یعنی چی اونوقت در دل شوری داری ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد