و آما از همایش سیب ششم براتون بگم و از کیفیت مثله هلوی اون .

همایش نگو هلو آلبالو شفتالو بگو

وااااااااااااااااای از کیفیت داوری براتون بگم که اونقدر خوشمزه بود که مزه مرده شور می داد

اه مگه مرده شورم مزه داره وااااااااا جلل خالق خودم هم نمی دونستم

آهان می گفتم بابا فیلمها یکی از یکی قوی تر باورتون نمیشه هالیوود پیشش لنگ انداخته

فیلمها همه به سبک بالیوود ایرانی فکرشو بکن بالیوود هندی ایرانی هم که فیلم فارسی خوب اینا با هم جمع بشن چی میشه ؟

ای ول به نکته درستی اشاره فرمودید

خجالت آوره نه نیست چرا باشه آخه لیاقتمون بیشتر از این نیست که صد رحمت به زمان سیب پنجم نمی دونم چرا به جای پیشرفت پس رفت می کنیم . ای داده بیداد نمی دونم اگه امروز ازم بخوان در مورد فیلم صحبت کنم چی بگم با این کیفیت پخش که حال و روزه فیلم منم معلومه آخ که چه ذوق مرگی شدم با اون همه فیلم . از همه خجالت آورتر فیلم ....... بود جدا خجالت اور بود مطمئنم که جایزه هم می گیره خجالت نمیکشن واقعا . دلم میخواست این فیلمرو رو می دیدید . واقعا یه موضوع تکراری ایرانی رو به سبک سینمای هند با گیتاریکه پسره می زد رو به تصویر می کشید خدای من الان که یاده بعضی از صحنه هاش می افتم حالت تهوع بهم دست می ده یعنی هیئت داوران عقلشون از من هم کمتره خدای بزرگ به داده این سرزمین فیلم برس

امیدوارم که حداقل دو تا خانوم که یکیشون هم فیلم بالایی رو ساخته جایزه بگیره تا از آقایون کم نیاریم . حالا کیفیت فیلم مهم نیست که . آهان یه فیلمه دیگه هم بود که کارگردان داشت ولی کاملا مشخص بود که کارگردانش کی بود فکر کنم نگرفتید بذار واضح تر بگم مثلا یکی به من میاد میگه بیا در مورد این موضوع فیلم بساز منم می گم باشه بعد طرف میره عوامل واسم جمع می کنه و یه کارگردان باسابقه هم واسم میاره بعد فیلم و برام میسازن تازه خودمم توش بازی می کنم بعد تدوینش هم می دم به یه حرفه ای و فیلم رو که با اینکه هنوز حرفه ای ها کار کردن بازم مسخره ساخته شده رو می دم جشنواره و القصه خوب فیلمی رو که خوده مسولای برگزار کننده ساخته باشن که هیچ موقع رد نمیشه که تازه اون هیچ من مطمئنم واسه جایزه گرفتم صد در صد کاندید خواهد شد . چون خود حرفه ای ها که همینطوری اتفاقی مسئولا ی جشنواره هم از آب در اومدن خودشون تمامه قسمتها شو ساختن و مسلمه که باید جایزه بگیره فیلمی که کارگردان همون کارگردانه ها ساخته جایزه بگیره آخه چرا تو درک نمی کنی که این فیلم شانس جایزه نبردن نداره . دهه

نظرات 3 + ارسال نظر
نفیسه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ق.ظ http://dell-neveshte.blogsky.com/

سلام ستاره نازنین . همیشه شاد باشی ....... تحلیل بود مثلا یا نقد ؟!!!!!!!!!!!!!! ولی ستاره جان زیاد هم با هم فرق نمی کنه ...فعلن قصد همشون سرگرم کردن ملته ....خیلی کم پیدا میشه حرفی واسه گفتن داشته باشه فیلمهاشون .

یارپیـز شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
چرا از گفتن اسمها میترسی .
من منتظرم امروز برم و همه کارارو ببینم و بعد بنویسم .
ولی مطمئن باش من اسم میارم و از گندایی که دیدم مینویسم .
همه چی تو عرصه سینما دیده بودیم قسمت شد تو این به اصطلاح همایش کش رفتن راش و ساختن فیلم رو هم دیدیم . و با کمال پر رویی فرستادن به همایش برا جایزه .
امروز ، امروز یا گند همش در میاد یا دیکتاتوری حاکم میشه .
امروز حتما فیلمت رو میبینم .
آرزوی موفقیت برات دارم ..... با این اوضاع بعید میدونم .
ولی باز امیدوارم حق به حق دار برسه
شاد باشی و سلامت . انشاا....

یارپیـز یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام ستاره
اگه منظورت نوشتن درباره سیب ششم هست ، نوشتم ولی تایپ نکردم .
خیلی حرف دارم که بنویسم .
لطف کردی اومدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد