اگه می اومدی می شدی گربه گریزیلا

نظافتچی داشت سالن و تی می کشید ولی تو با دیدنش با کفشایی که تشون پر خاک بود صبر کردی تا خشک بشه اگر می اومدی می شدی گربه گریزیلا آره شما رو می گم شمایی که حتی یک ذره خودخواهی هم تو وجودت نیست اگر هم باشه اونقدر خوب و باگذشتی که به چشم نمی یاد اینو وقتی خودت در کمال صفا وصداقت  با لبخندی رو لبت می ری آبدارخونه ای که بقیه مدیرا حتی نمی دونن مسیرش کجاست و ؛  واسه چای خوردنشون باید به یکی بگن که به آبدارخونه زنگ بزنه که براشون چای بیاره  واسه خودت چای می آری می شه به راحتی حس کرد وقتی اون موقع که تو اتاقت لونه کرده بودم پاشدی از فاصله دورتر از من در و بستی فهمیدم که خیلی مردی آره یه مرد؛ مردی که مردیشو تو قلدری کردن و زور گفتن نشون نمی ده بلکه اونقدر ساده و صمیمی و مهربونه که آدم فکر می کنه می تونه روش حساب کنه روی یه مرد این کلمه رویایی قرن حاضر می دونی خیلی وقته آدمهایی مثله تو نایاب شدن بعضی وقتها فکر می کنم اونقدرها هم که من فکر می کنم آدم نابی نیستی ولی بعد با یه لبخندت موقع رد شدن از مقابل اتاقم می گم که دارم اشتباه می کنم اگه پاش بیفته حاضره به بدبخترین آدم روی کره زمین بدون هیچ منتی کمک کنه شاید حتی بدونه اینکه کسی بفهمه  . تو ذات مقدسی داری و این دنیا زیاد نتونسته تو رو تو خودش محو کنه ولی برات نگرانم چرا که همیشه کسایی هستن که بخوان به آدم ضربه بزنن حتی کسایی هستن که بخوان برا اینکه خودشون هیولا دیده نشن دیدگاهای اون آدم خوبرو هم مثله خودشون کنن خیلی مواظب باش چرا که اینطور آدمها دور و برت شاید  باشن  . می دونی می تونم بگم که حسرت به دله دیدن یه مرد نموندم . وقتی یکی از خدماتا عمل کرده بود دلم نیومد بهش بگم که کامپیوترمو ببره مرکز کامپیوتر و ترسیدم که بگن دختره بی حیا کامپیوترو زده زیره بغلش برده مرکز کامپیوتر خجالتم نمیکشه ولی یاده کاره چند ماهه پیشت افتادم که هیچ مدیری عمرن اون کارو انجام می داد در کمال سادگی کامپیوترتو بغل کرده بودی و می بردی مرکز کامپیوتر  ازت درس  گرفتم وقتی کامپیوترتو زدی زیره بغلتو بردی مرکز کامپیوتر گفتم منم می تونم نهایت می گن دختره احمق به جهنم . موقع برگردوندنش رئیس مرکز کامپیوتر تعجب کرده بود که می خواستم با یه دوربین رو شونم برش گردونم اتاق .

می دونی چیه من معتقدم ما آدمها وقتی ناب می شیم و از جنس آسمون می شه صدامون کرد که سوای پست و مدیریت و مقام در مقابل ناحق از مظلوم از یه آدم بی دست و پا دفاع کنیم باید حتی به قیمت ناراحت شدن یه مدیر دیگه حتی از آبدارچی که چایی رو دیر

می یاره دفاع کرد آخه همه ما آدمیم ؛ ای کاش می تونستیم کمی همدیگرو درک کنیم ای کاش یکم آدم بودیم  ایستادن و نگاه کردن خودش می تونه بزرگترین جرم توی این دنیای وانفسا باشه . چقدر دلم می خواد آدمهایی مثله تو رو بدم آزمایش اگه ناخالصی داشتید اون یک ذره ناخالصی رو بچلونم و در تعداد کثیر تکثیر کنم .

نمی دونم چرا می تونم ظلم و تحمل کنم این همه ظلم این خیلی مسخره است خیلی کاش می شد کاری کرد که دله منم مثله خیلی های دیگه سنگ بشه اصلا چطوره رو دلم سیمان بکشم و روش یه تابلو عبور از دو طرف ممنوع وصل کنم هر چند ما آدمها خیلی وقته که عادت کردیم به  مقررات راهنمایی و رانندگی بی توجه باشیم ولی خوب حداقل جریمه که می تونیم بکینم .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دومان پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://dooman.blogsky.com

دوباره سلام ستاره نه ستاره خانوم عزیز
رک بگم بهت حسودیم میشه که اینقدر به وقایع ساده مهم و عادی شده دورو برت دقت میکنی و مهمتر اینکه می تونی اینقدر راحت روان ساده بنویسی خوش بحالت نظری خاصی جز اینکه عالیه به این نوشتت نمی دم ولی بهت میگم که تو رو خدا اینقدر با محیط خشک کاریت ستیز نکن چون تو یک جاندار . نوپا . لطیف و حساسی هستی ولی محیطت یک بی جان کهنه کار و تو این مسئله کم خودت و ملامت کن میدونم تو دلت میگی بابا به وا... میشه عوضش کرد خیلی ساده ولی من بهت میگم همه مثل تو ساده و پاک نیستند این به ظاهر آدم نماها اصلا نمی خان محیط صمیمی و دوستانه باشه چون به نفعشون نیس پشت دیسیپرین خشک و خالی خنده دارشون قائم شدن ستاره بفهم نمیخوان از کارشون هیشکی سر در بیاره و فقط با شریکاشون صمیمی میشن پس تا از داخل تهی نشدی خودت رو بکش کنار به کارت مشغول شو و دنبال علایق خودت باش باز میتکرارم تو چش نباش
پایدار باشید...

حمیدرضا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://nimnegah e sabegh

سلام آبجی ستاره
چطوری ؟

ارنستو شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ق.ظ http://deadwords.blogfa.com

نه ، جریمه هم نمیتونیم بکنیم. چون روی دوشمون ستاره نداریم.

دانیال یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد