یکم اون کوه رو بکش کنار منو می بینی

وای باورم نمیشه که صدای رعد و برق اینقدر بهم آرامش بده حس می کنم وسط یه دشت بزرگم و سبزه های تازه و خیس صدای بارون و می تونم حس کنم کاش بارون بباره چقدر دلم می خواست الان بالای یه قله بودم وای خدای من پرنده ها رو چقدر زیبا هستند گلهای لاله وحشی چه غوغایی کردند چقدر دلم می خواد روی سبزه ها غلط بزنم و شعر بگم اما .....

از همه دوستانی که هیچ وقت منو فراموش نمی کنن سپاسگزارم

مرد شعر جای دوری نیستم همینجام اگه این کوهه مشکلات رو یکم بلند کنی منو که زیرش له شدم می تونی ببینی

دوشنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1385
دوووووووووووووووووووومان تو کی هستی چرا جواب ایمیل های منو نمی دی ببین جوابتو تو یه وبلاگه دیگه گذاشتم اگه تونستی پیداش کن ؟؟؟؟ اینجا نمی تونم آدرس بدم ایمیلم که جواب نمی دی پس مجبوری خودت جوابتو پیدا کنی باشه

یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال 1385

آستانه در آدم عوض می شه ولی بختش نه

اینو تو گوشت فرو کن ای ستاره

نظرات 2 + ارسال نظر
یارپیـز چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام داداش ستاره
دختری که این همه مشکل داره و کم نمیاره باید از لیست خانمها خط زد.
خوب چطوری داداش ؟
یاده یه جریانی افتادم ، بابای ما یه دوستی داره که برده کل ثروتش رو بین ۳ پسر و یه دختر بصورت مساوی تقسیم کرده یعنی ارث پسر و دختر مساوی .
از اون روز به بعد پسرا خواهرشون رو داداش ... صدا میکنن.
نمی دونم چرا امروز یکم شوخ شدم ، خدا به خیر کنه .
شاد باشید .

دومان پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://dooman.blogsky.com

سلام ستاره خانم
من به شما علی رغم اینکه اینهمه مشکل دارید ولی باز سر پائید تبریک میگم و به شما داداش یا پسر نمی گم چون همین مسئله دقیقا ارزش یه زن رو پیش مرد میاره پائین زن زنه و شما یه زن توانمند همون طوری که مرد ضعیف یا توانمند داریم بیائیم کلمه مردو زن رو فقط صرف مشخص کردن نوع جنسیت آدمها بکار ببریم.
راستی هیچ نامه ای ازت بدستم نرسیده تو هم که مثل من بالا کوه میپلکی .
آب نان آزادی زندگی...
پایدار باشید فریادرس قصه شهر سکوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد