تا اطلاع ثانوی مخ تعطیل

خیلی تلاش می کنم پروانه ای بشم و باز مثل قدیم شعر بگم ولی پروانه که هیچ ملخی هم نمی شم که حتی یک بیت شعر بگم حیف حیف این همه مغز و روح و حس که همشون داره تو دستای من مثله یه غنچه پر پر می شه آخی مغز بیچارم راستی چطوره به مناسبت پر پر شدنش یه آگهی ترحیم واسش تهیه کنم لااقل قبل پرپر شدنش یه حالی بهش داده باشم بعدشم بدم اینهو آگهی ترحیم های مشتی قلی و مشتی رجب نه رو سینه دیوار بلکه تقی با آب دهنی که همچین یه جورایی هنوز ازش طعم آدامس دارچینی رو می شه تشخیص داد بچسبونم رو پیشونیم و با یه فلش هم جهتشو مشخص کنم و بنویسم به علت فوت جوان ناکام مغز کله تا اطلاع ثانوی تعطیل است و کرکره مخ و کله و ... بکشم پائین و خلاص .تا دیگه خودم و دیگران انتظار نابجای تپش و طراوش با کدوم بود تراوش طراوش وااااا انگار جدی جدی تعطیل بابا !!!حالا !!! از من بیچاره طفله معصوم بیگناه داغ دیده نداشته باشن !!! پیش نویسشم اینطوری شروع می کنم :

بسمعه تعالی

احتراما به اطلاع تمامی اعضاء و احشاء بدن گرامی می رساند :

مغز جوان در اثر عارضه تنبلی و سستی و کاهلی به خواب ابدی فرورفت

لذا از کلیه اعضاء دوستان وابستگان و پیوستگان و همسایگان تقاضا داریم جهت شرکت در مجلس سوم و هفتم و ختم و چلم و هشتادم و صدم که در ساعت نیمه شب جلوی پنجره رو به ماه برگزار می شود با حضور خود روح ناکام مغز جوان را شاد و موجب تسلی خاطراینجانب گردند .

در ضمن مجلس زنانه نیز همزمان برگزار خواهد شد

خووووووووووووووووب فکر می کنم همچین بدم نشد .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد منفرد شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ب.ظ http://behzad900.blogsky.com

شما هم موفق باشید

علیرضا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ http://ghalamestan.blogsky.com

سلام. مطلب جالبی بود. راستی چرا دیگه تو متن اخبار نیستی. مگه خبرنگاری؟

برج و کبوتر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ http://borjokabootar.blogsky.com

سلام
خوبی
۱- یه پلیس استخدام کن این ترافیک ذهنت رو حل کنه
۲- سال خوبی داشته باشی
۳- مغز بدون ترافیک حال نمی کنه ولی با نظم و ترتیب
۴-شاد باشی
۵-سر بزن اگه حال داشتی

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ق.ظ

خانم ببخشید میشه همین حالا کیرمو بذارم لای پستونا و پاهاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد