این متنو بخونید یکی از دوستام واسم فرستاده وای به حالش مگه دستم بهش نرسه

dokhtara Mese Radio Hastan Harchi Bekhan Migan Harchi Begi Nemishnavan!!! 2-Dokhtara Mese Limooshirin Hastan.Aval Shirinan Bad Talkh Mishan!!! 3-Dokhtara Mese Kontore Barghan Haraz Chand Gahi Seneshoon Sefr Mishe)!!! 4-Dokhtara Mese Felezyaban Harvaght Az Baghale Talaforooshi Rad Mishan Aksolamal Neshoon Midan!!! 5-Dokhtara Mese Computeran : Faghat Khalegheshoon Az Manteghe Darooneshoon Sar Dar Miare!!!


Nagoo Bare Geran Boodimo Raftim ... Nagoo Namehraban Boodimo Raftim ... akhe In ha Dalile Mohkami Nist , Begoo Ba Digaran Boodimo Raftim

!!!@@@.....................@@@@...........@@@.................@@......@@@@@@@@@..... @@@.................@@........@@.........@@@..............@@.......@@@................@..... @@@................@@..........@@..........@@@...........@@........@@@..........@........... @@@...............@@............@@...........@@@........@@.........@@@@@@@........... @@@...............@@............@@.............@@@.....@@..........@@@@@@@........... @@@..........@...@@..........@@...............@@@...@@...........@@@..........@........... @@@@@@@....@@........@@.................@@@.@@............@@@................@..... @@@@@@@......@@@@@......................@@@@..............@@@@@@@@

نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

نیگاش کن خانومو! واسه من پا شده افه این و اونو اپ کرده! ستی؟! تنبل جونه من؟ دختر بشین یه کم از اون مطلب های خوشگلت یا اون قصه های پر معنی ات بنویس ببینیم...
من عادت دارم وقتی می ام اینجا با چیز های قشنگ رو به رو شم....سوپرایزم کن....می دونم حوصله شاید نداری یا شاید وقت نمی کنی یا ۱۰۰۱ شایده دیگه اما بنویس...هرچی می شه بنویس...نذار این پل ارتباطی قطع بشه...من خودمم تنبل شدم! بیا از این به بعد کمه کم هفته ای یه بار اپ کنیم اجی خانوم....خوبه؟ بزن قدش دیگه...دومست دارم هوارتا همچنان..!

سنگ صبور دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ب.ظ http://sangesaboor.blogsky.com

سنگ صبور دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ http://sangesaboor.blogsky.com

سلام
اولا ببخشید چون قبلی اشتباه شد!!!
دوما قشنگ بود در بعضی موارد زیادم بی ربط نبود!!!!
سوما میل زدم جواب ندادی!منتظرم.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ب.ظ

نیلوفر بزن قدش هستم آجی جون
عزیزکم سنگ صبور نازم فدات شم من ایمیلتو خیلی وقته جواب دادم !!!!!!!!!!!!!! مگه نرسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من منظر جوابه شمام

میشل دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
دنیا همه سر به سر خیال است خیال

حمیدرضا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

حال کردم کلی ! اصلا اسم این پست رو باید بزاری اعترافات بک دختر عاقل ! همینه ! همتون سر و ته یک کرباسید ! :دی
چطوری تو ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد